Thursday, January 26, 2006

it's Jan, again

收到deakin送上的兩大張阿Jan poster snapshot, 高興得跳起!!最近經常因為阿Jan高興跳,應該輕左唔少!

呢幾日返工之餘,就在電腦前追返阿Jan近排的晴朗,笑到臨凳,呵呵呵~~~

越來越覺得阿Jan可愛之處,就是他很忠於逗人笑這個岡位。唱歌,talk show,廣告,電影,電台,每一次出現,都可以叫人看/聽得舒服。由會心微笑到軟硬式的喪笑,梗有一款適合你!

適唔適合你我唔知,但起碼適合我先。

今日有個同事問我:點解甘鍾意阿Jan,我都差D答唔出,萬般感覺在心頭。小時候躲在被竇聽老人苑;初移民就靠香港朋友仔寄來的真人表演渡過一個又一個放學後的黃昏;大學時期是珍藏好世界的歲月;初出社會做事就是由晴朗的一天出發。
今日突然發現,對阿Jan的喜歡是蓄返來的,他的聲音,他的節目,與我的成長片段已經捆在一起,所以越來越喜歡。

細細個會好介意被定型做"粉絲",因為總自覺比所謂的粉絲理智,但其實瘋狂程度就根本是活生生的一隻粉絲,只因為細膽才沒有做出追星等的行為。後來大個d,就以阿jan作為學習榜樣,幻想有一日會跟他成為同事。然後有很長一段時間,會很介意別人隨隨便便順口講句鍾意阿jan,覺得人地唔識欣賞,又或者會好妒忌有得親近阿jan既人,車!好叻咩?!?!
而家再大d, 實際d,發現做同事只可以繼續幻想,妒忌不屑亦毫無意義,結果係繼續做一隻膽小的粉絲。

上個星期係公司同盧玉鳳(係!係同海峰同期入商台的盧玉鳳!)傾開計,話題離不開阿jan,討論他的talkshow他的音樂他的風格。說著說著,我發現自己也不是一面倒挺阿jan的,mary問我覺得個talkshow點,我第一個反應係有d失望。係呀,其實係有d失望,一直未係呢度寫過,其實聽阿jan講屋企野,唔係真係甘好聽。睇完成個show我第一個感覺係:林海峰可以唔洗講屋企野,都可以好好笑,點解要巢埋d屋企野黎講?!聽佢講話同cass嗌交,d人會笑,兩公婆嗌交點解好笑?點解兩公婆嗌交都要巢出黎俾人笑?佢平時講下曾蔭權d錦鯉已經夠好笑啦!唔係咩?或者最終都係自信心既問題。海峰有自信先會有定位,先會真係好,先會真係好笑。

佢隻dvd聽日會出,我當然期待,始終有個回憶。但我更期待看到海峰下一場talkshow,期待一個唔洗再講老婆兩個女都好好笑的海峰。

No comments: