Sunday, February 08, 2009

借頭借路買餅仔

趁姑媽睡覺前 趕緊記一記今天的事
因為她跟電腦住同一個房間 我不希望打blog阻著她休息

所謂的餅仔 是日本一個飾物品牌出品的東東
雖然我一向對手飾不是很講究 除了婚戒之外也沒有長期佩戴的king-ling-kwan-lang
但自從某次日本之旅在百貨公司飾櫃見過呢個牌子之後 一直念念不忘
可是太貴 當時沒有敗下去

回來香港之後 陸陸續續見到很多商場的小店也有賣類似的設計
很明顯是照抄
但見過真品就知道抄得幾劣 所以幾平也買不下手

後來也就沒有特別再去找

上個月看報紙 知道日本那間店在香港開設第一間海外分店
就一直心想 找天好日子 過海去看看
(是的,懶到出汁,過海都嫌遠)

而所謂的借頭借路 就當然是「因為」情人節有禮物收啦!

來看看我的餅仔吧~~~

純白的裝修 高級蛋糕店一樣!專賣甜點造型的飾物店Q-pot
我們去的時候還看見黃宛之呢

日本品牌分店嘛 職員明顯比起其他sales的服務細心 可是比起日本的 還差很遠!

餅仔電話繩 妹仔大過主人婆 佢仲大隻過我個電話
而且亦都貴過我個電話!(二手市場價啦梗係)

幾舊水一舊餅仔 拿在手上 我問莫國王:好靚呀呵?!
莫國王:你鍾意實係話靚啦~~~
我:咁....買呢個好唔好?
莫國王:你鍾意啦~~

thank you你啦莫國王 你最識tum我啦~~~
 

2 comments:

Anonymous said...

餅仔電話繩好可愛,不過看店舖的裝潢,就
知道呢道既出品應該唔平~!

viv said...

KK,
不平宜呀,所以在日本沒有買...
也就所以,要老公肯送才可以買呀(笑)