Tuesday, August 14, 2007

星期日燒烤

趁莫國王被一班男生拐帶去左bachelor party,我昨天到堂長eric家參加燒烤大會,好好享受了一個晚上。

有靚牛排,羊架,portabello大菇,organic blue berries,正!


大廚 jackson&監督馮老闆。

樂樂。

燒烤大會之前去了valerie的stampin'Up open house,工作壓力大,破財就是最好的舒緩~~

3 comments:

M said...

Grill ar!!!!!!! Goes best with Tsing Dao!!!!!!!!!

viv said...

haha, the grill was GREAT! 勁好味~~而且唔洗我煮就有得食!特別開心~~

M said...

或者你最近都忙住準備婚禮, 不過如果你想輕鬆下, 不妨去睇夏季日劇螢之光。本來唔識個女主角綾瀨遙但係就已經唔鍾意佢(因為傳聞佢係瑛太女朋友 T_T)。不過佢0既表現真係意外地好, 有d似上野演可愛0個種估唔到。佢d白痴野真係可以令我笑得出聲!加上佢個角色好鍾意飲冰凍啤酒,所以輕易就取得我歡心。當然,最能夠令我追睇0既原因係因為佢0既對手係藤木直人!!!!佢今次做成熟刻薄冷血0既失婚男人,真係,型爆呀!!!!!