Friday, August 31, 2007

FR(2)

明天就是last day。
心情是複雜的。我從來也是個感性的人,但越大越不懂表達。
以前碰過釘,大笑大喊都會惹來側目,原來中國人真係應該內斂一D。

要離別一班每天共事的同事,我不懂應對。
這幾天聽到很多祝福的說話,也聽見不少不捨和可惜的嘆息。我不知道要怎樣去回應。
雖然對於新工作,我是滿心期待,可是對於跟這班同事話別,我瀟灑不起來,一點也不高興。

就是知道沒有幾個同事會看這個blog才敢寫。
同時間有3個同事離職,確實對newsroom仕氣有很壞的影響。尤其對joshua,我有點過意不去。
去年兩個師姐同時離職,我也沮喪了好一段時間,很明白那種感覺。
是我帶他進來電台的,今天竟然要把悲傷留下來給這小伙子,我實在難過。

1 comment:

Anonymous said...

I just happened to visit your blog today. I keep reading and reading and I enjoyed it very much. To my surprise, some of our thoughts are quite similar as well as personality. Suddenly I have a thought out of my mind -- I've know "this person" for over 10 yrs but I never "get to know this person". I feel sad to hear that you are leaving very soon but on the other hand I feel happy that you find your direction. I wish you and Roger all the best!
fr Priscilla