Friday, March 11, 2005

oh my goodness...

仔仔 in Japan, WOW!
the poster in black, oh my goodness...
click

*the website no longer works...if anyone know where i can find the Parco 314 poster of Vic, pls let me know*

1 comment:

Anonymous said...

finally 我這個遲來的傻婆於看完你的archives 了.哈哈!謝謝你曾在你的blog中談及我,真的很榮幸呢!其實我都很感恩能夠結識到你這位真誠的好朋友.雖然我們一起相處的時間並不多,但有心就真的足夠了,況且我們都算是「臭味相投」呢...另外,謝謝你留言給我及為我祈禱 :)

btw 仔仔poster的link唔work呀~