Wednesday, June 25, 2008

最近...

  • 一直在想,如果我咩都唔做哩埋喺屋企,會有幾多人鬧我頹廢呢?

  • 對前途有點不清楚,不知道要往哪個方向走,這樣很不濟嗎?

  • 常說,人生不如意事十常八九,但若每天真以這個比例活著,怎會不想死?

  • 好想追返d日文,無啦啦想讀書,應該係壓力太大,或者shot咗...

  • 看日劇《冗談じぁない》看著野田妹很幸福小女人的模樣,就完全不相信她是les的傳言...
  • 然後驚訝於自己原來很八婆!
  • 覺得自己很懦弱,有很多不滿都講不出口
  • 發現生活空間很重要,但為何重要,卻說不上來
  • 坐上樓時 望著鏡 問自己,為甚麼身邊有人這麼錫我對我這麼好? 我值得麼?
  • 好想找幾個女人仔出嚟傾好多好多計...

4 comments:

amandamui. said...

我也在等你這個女人仔回來傾計﹗
It's funny.. a few of your thoughts are exactly my thoughts too..=/
See you soon??

人见人爱的小西 said...

(*^__^*) 嘻嘻……

Anonymous said...

Hey~ 快o的同你o的fans交代o下妳o既動向啦! :-)

Anonymous said...

不好意思... 又把你這裡當做是天大地大的留言版了!有兩件事想問:
(一)今個星期o既節目只係得後半,唔該快o的加返前一半啦!
(二)下個星期係最後一集? why....... 你個節目都陪o左我成三個幾月... 真係好可惜... 你唔會係離開 881903 呀嘛?