Tuesday, March 11, 2008

天大地大

連續好多日諗諗諗dup dup dup砌砌砌....
創作的過程真的很孤單,但想得通就會有份難以言喻嘅興奮。呢個星期將全副精神投放喺個節目度,度完又拆;拆完再砌....不斷推倒重來,終於得出現在的樣子。
當然改了這許多次也不等於現在的樣子就是最好(創作就係咁衰,永遠無最好),但第一集,我自覺是滿意了,做到我手寫我心就已經很好。希望聽眾都聽得出我是誰。
很感謝阿Ming在節目名字和網頁文稿上幫咗我一大把,好似為我煲湯落咗鹽一樣。想知道係咩,click入嚟幫襯吓聽吓la~~

3 comments:

Anson said...

係呀,我覺得用把口講嘢嚟搵食真係一啲都唔易。
每次我要講道就好似要生仔咁,屙極都屙唔出,痛苦極了。

加油呀!
我地一定會捧場。

Anonymous said...

hey ! click where !! i finally have time to update some blogs (including reading others and writing my own !!) i'll always support you! you're a very special friend of mine, dear!

Anonymous said...

我從你的節目《天大地大》名稱在 google search,結果是來到你的 blog!我 search 的原因是我聽了你的最新一個星期的節目「去台灣買西班牙唱片」,而想知道 Rita "something" (don't know how to spell her last name, and i'm totally spanish illiterate...)的名字跟她的唱片名稱。如果可以的話,請在881903.com內你的節目頁面公開吧!因為我想把她的專輯找來聽。

聽你的節目已經成為我每週洗滌心靈的新指定動作!請繼續用心做天大地大!我從第一集已經開始聽了,也一定會一直支持下去!