Tuesday, August 23, 2005

小氣鬼

我今日發覺自己唔係一個好人。係一個好小氣既人,唔識原諒一D唔肯認錯既人。
尋日個單野,壞情緒持續到今日,塊面黑到爆。

想點呀?
點解仲要我當粉筆字抹晒去繼續循循善誘呀?
點解佢唔認錯我又要繼續俾機會自己再俾人搧呀?
點解仲要我冒住俾人憎到死既危險俾心機改佢份稿先?

谷鬼氣。

4 comments:

Anonymous said...

無人話過原諒一個人係容易.. 由其是我們這種low EQ 既人。不過往往發生事後﹐我們都要學識面對+解決。I'm still learning.

Btw, 我開始聽"是但o翕發花癲"..真係幾好聽~ =P

Take care and leave the rest to God!

viv said...

ha,你講得好岩呀,呢兩日繾綣不散既一句係:小小苦楚等於激勵,等於苦海翻細浪!!(仲要係囉記甘聲!)
吹脹!
有時上面個個真係幾幽默!

講開阿Jan個節目,呵,梗好聽啦,quote返我地上堂講既野啦,佢既節目有唔同既短segment(吉吉吉~),有趣又引人注意。訪問技巧有自己特色,又可以襯托出家賓既性格(每一集topic都拿捻得好準,明顯係有度過,唔係"是但up架!)雖然未算係最好聽既訪問節目,但係個人特色就好出。

Ma Lau said...

from Jan:

"你如果今天撐不起 你明早始終撐番起"

撐你!

viv said...

多謝...
我真係越打越殘,就黎死得~