Saturday, January 26, 2008

比比

香港同溫哥華嘅生活有好大唔同,呢句同阿媽係女人無咩分別。
今日睇返以前D相,好多都係同朋友影嘅,以前會有好多時間同朋友相處,會傾好多嘢,又會一齊搞好多活動。我諗返轉頭,可能因為咁,所以會有咁多不和,有咁多睇唔過眼。
因為有expectations,所以會失望。
離開遠咗,多返d距離,反而負擔無咁大。

人同人之間嘅感情好奇怪,走得太近,會好容易諗得太多,然後好驚做得唔夠。朋友生日唔記得、無送禮物,我會覺得有所虧欠。
好希望可以替朋友分享喜怒哀樂,但當別人不明白自己的時候,我會很難過;被朋友誤會,又會哭得死去活來。

說真的,這樣很幼稚。這不是友誼,只是自我伸延。

離開原來係一個幾好嘅過濾器,過濾自己。

1 comment:

Anonymous said...

你說得對。但是在香港當每個人都在自己的bubble裡﹐又怎能有真正可以交心的知己呢﹖
說真的﹐我仍然期待我們可以有一次能交心的conversation。我想﹐談話最深入的一次可能就是在茶井跟你一起吃冰的那一次吧。你還記得嗎﹖
雖然你是我的師傅﹐但是對我來說﹐你也是一位我能信任的姐姐。=]